شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366

ساخت وبلاگ

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

واردات،ترخیص،حمل انواع موس از چین

مهم‌ترین هدف ماوس، تبدیل حرکت دست به سیگنال‌هایی است که رایانه می‌تواند آنها را تشخیص دهد و از آنها استفاده کند. در حقیقت ماوس حرکات دست ما را برای رایانه ترجمه می‌کند. ماوس به صورت مکانیکی حرکت می‌کند و یک سیستم نوری تعداد پالس‌های نوری را می‌شمارد. ماوس‌های معمولی یک‌ گوی چرخان دارند که زمانی که ماوس حرکت می‌کند این گوی می‌چرخد. این گوی آهنی یا سربی است که روی آن یک لایه پلاستیکی با اصطکاک بالا پوشیده شده است. این گوی با حرکت روی سطح، دو چرخ را به چرخش در می‌آورد که یکی حرکت در راستای افقی و دیگری عمودی را کشف می‌کنند و هر کدام به یک حسگر مربوط می‌شوند که آن حسگرها حرکت این دو چرخ را به سیگنال دیجیتال تبدیل می‌کنند.

 

واردات،ترخیص،حمل انواع موس از چین ،واردات و ترخیص موس،موشواره،موس بیسیم،موس بی سیم،واردات انواع موس،موس خارجی،موس چینی،واردات و ترخیص انواع موس از چین،موس+بازرگانی،تجهیزات کامپیوتری+بازرگانی،شرکت بازرگانی ،ترخیص کار تجهیزات کامپیوتری،ترخیص کار موس،قیمت انواع موس ،قیمت انواع موس ،قیمت موس،ترخیص موس از گمرک،واردات موس،تعرفه گمرکی موس،کدتعرفه موس،خرید موس از چین،موس چینی،موس نوری،تجارت تجهیزات کامپیوتر،واردات تجهیزات کامپیوتری،خرید موس و کیبورد،موس وارداتی،واردکنندگان تجهیزات کامپیوتری،خرید لوازم جانبی کامپیوتر،قطعات کامپیوتری،واردات قطعات کامپیوتر از چین،ترخیص کامپیوتر از گمرک،ترخیص تجهیزات کامپیوتر از گمرک،ترخیصکار،تجارت با چین،واردات از چین،ترخیص کالا،ترخیص کار گمرک،شرکت بازرگانی،واردات کالا،گمرک،بازرگانی،

 

انواع مدل های موس ،بی سیم،انگشتی و نوری و دیگر تجهیزات جانبی کامپیوتر را از ما بخواهید.

تیم فعال و متخصص بازرگانی فیروزه با داشتن دفاتر فعال در چین (پکن،گوانجو،ایوو) و ایران (تهران،مشهد و بندر عباس) قادر به مشاوره و شناسایی بازار موس و تجهیزات کامپیوتری در چین و ایران و خرید و حمل فندک درخواستی با کیفیت و قیمت موردنظر از بازارهای چین،انجام کلیه امور گمرکی و ترخیص کالا با داشتن ترخیص کارهای زبده و با تجربه در بنادر ایران می باشد.

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت بازرگانی در کشور چین ، تا حد زیادی با اوضاع بازارهای چین و فروشندگان آنجا آشناست. و راهنمای مناسبی برای بازرگانان عزیز در این حوزه می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره واردات انواع تجهیزات کامپیوتری در بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : واردات موس, واردات تجهیزات کامپیوتری, خرید موس و کیبورد, ترخیص تجهیزات کامپیوتری, بازرگانی فیروزه, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت: 15:30

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

بازار فندک چین،خرید و ترخیص انواع فندک

 انواع مدل های فندک اتمی ،گازی ،بنزینی،آشپزخانه و… را از ما بخواهید.                                    

 

 

واردات فندک

 

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت بازرگانی در کشور چین ، تا حد زیادی با اوضاع بازارهای چین و فروشندگان آنجا آشناست.و راهنمای مناسبی برای بازرگانان عزیز در این حوزه می باشد.

 

واردات فندک از چین

 

تیم فعال و متخصص بازرگانی فیروزه با داشتن دفاتر فعال در چین (پکن،گوانجو،ایوو) و ایران (تهران،مشهد و بندر عباس) قادر به مشاوره و شناسایی بازار فندک در چین و ایران و خرید و حمل فندک درخواستی با کیفیت و قیمت موردنظر از بازارهای چین،انجام کلیه امور گمرکی و ترخیص کالا با داشتن ترخیص کارهای زبده و با تجربه در بنادر ایران می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به واردات فندک در بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : واردات فندک, واردات فندک از چین, فندک چینی, بازرگانی فیروزه, بازار فندک چین, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 ساعت: 16:34

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید،واردات،ترخیص ابزارآلات برقی از چین

خرید،واردات،ترخیص ابزارآلات برقی از چین تنها بخشی از توانمندی شرکت بازرگانی فیروزه در رابطه با مباحث واردات و ترخیص و انجام امور گمرکی می باشد.

                                                                                                                                                                    

واردات ابزارآلات برقی

 

دریل یا به اصطلاح عامیانه دلر وسیله‌ای است که با حرکت دورانی سریع برای سوراخ کردن به کار می‌رود. دریل‌ها با توجه قدرتی که دارند از سوراخکاری چوب تا فلزات و حتی در بتن می‌توانند به کار گرفته شوند.

با پیشرفت ابزارها، امروزه نه تنها برای سوراخ کاری، بلکه با اضافه کردن قطعاتی دیگر، می‌توان امکاناتی مانند ساب زن، گردبر، عمود بر و… را هم به این دستگاه اضافه کرد.

شرکت بازرگانی فیروزه اساس کار خود را طوری بنا نهاده است که بازرگانان و کسانی که برای اولین بار قصد تجارت و بازرگانی در چین را دارند می توانند از تجربیات ما استفاده نمایند و با صرفه جویی در زمان ،پول و… به بهترین نتیجه برسند.

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات ابزارآلات برقی از طریق بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : واردات ابزارآلات برقی, واردات و ترخیص ابزارآلات برقی از چین, ترخیص ابزار, بازرگانی فیروزه, واردات کالا از چین, واردات دریل, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 17:17

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 واردات دستگاه صحافی از چین

یکی از فرآیندهای صحافی برش زنی است.گاهی اوقات کاغذ چاپی آنقدر بزرگ است که لازم است قبل از چاپ، برش بخورد و کوتاه شود. وقتی چند فرم چاپی در یک در یک ورق چاپی کنار هم قرار می‌گیرند، لازم است که برگ‌ها قبل از چاپ برش داده شوند. اغلب اوقات کتاب‌ها با دستگاه صحافی سه تیغه‌ای صحافی می‌شوند که سه تیغه‌ی همزمان آن سه طرف صفحات را برش می‌زنند.

 

                        واردات ،ترخیص ،گمرک ،خرید دستگاه های پرس و فنرزنی صحافی

 

شرکت بازرگانی فیروزه با دارا بودن دفتر تجاری در سه شهر پکن، گوانجو و ایوو قادر به تهیه انواع دستگاه صحافی فنر ماریپچ و یا دستگاه صحافی فنر لول مورد نیاز شما در مدلها و طرحهای مختلف می باشد. واردات انواع دستگاههای صحافی کاری است که در تخصص ماست و شما نیز می توانید به همراه نماینده ایران ما به دفتر بازرگانی فیروزه در چین مراجعه نمایید و از نزدیک انواع مختلف دستگاه صحافی فنری، دستگاه صحافی لول، دستگاه صحافی چسبی را مشاهده نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره واردات دستگاه صحافی از طریق بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : بازرگانی در چین, بازرگانی در مشهد, بازرگانی فیروزه, خرید از چین, واردات, واردات ازچین,ترخیص دستگاه صحافی, ترخیص کالا, خرید از چین, واردات ,ترخیص ,گمرک ,خرید, واردات از چین, واردات دستگاه صحافی, , نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 12:55

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 
واردات و ترخیص انواع ساعت مچی زنانه و مردانه
 
شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه تجربه و سابقه درخشان در زمینه واردات و صادرات اقدام به واردات  و ترخیص انواع ساعت مچی، دیواری  و هوشمند  از چین نموده است و با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.
 
 

 

                             

 

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباش

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه واردات ساعت از چین و حمل و ترخیص از چین به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : واردات ساعت از چین, خرید ساعت هوشمند, ترخیص انواع ساعت از گمرک , واردات ساعت مچی مردانه و زنانه, بازرگانی فیروزه ,خرید از چین, ورادات ساعت, ترخیصکار, خدمات ترخیص, مترجم چینی, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 175 تاريخ : شنبه 27 خرداد 1396 ساعت: 16:22

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص انواع کابلهای الکتریکی از چین

کابل های برق از یک یا چند هادی الکتریکی عایق به صورت جداگانه  اسمبل شده و با یک روکش کلی به یکدیگر نگه داشته می شوند. کابل های برق ممکن است به عنوان سیم کشی دایمی درون ساختمان ها نصب شوند و یا در زمین مدفون شده و یا از روی کانال های روی سقف عبور داده شوند.

تیم بازرگانی فیروزه با تجربه ی 35 سال کار بازرگانی در چین آماده ی پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما عزیزان در رابطه با واردات کالا از چین  می باشد

 

واردات سیم و کابل

 

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

هرگونه ابهامی در رابطه با سفر به چین،آشنایی با بازارهای چین ،خرید کالای مورد نظر ،هزینه های حمل و نقل و مدت زمان تحویل کالا در مقصد توسط تیم بازرگانی فیروزه امکان پذیر است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : انواع سیم و کابل برق, واردات کالا از چین, واردات لوازم الکتریکی,واردات و ترخیص انواع کابل الکتریکی, بازرگانی فیروزه, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 25 خرداد 1396 ساعت: 17:01

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات و ترخیص انواع پنلهای ال ای دی

شکی نیست که لامپ های LED معمولی از محبوبیت خوبی برخوردارند ولی یکی از معایب جدی آنها این است که یک LED  تکی در وقوع نوسان برق می تواند تاثیر نامطلوبی بر محیط اطراف بگذارد اما در چراغ های پنل LED به دلیل طراحی با دقت بالا این مشکل کاهش می یابد.بنابراین پنل های ال ای دی بهترین گزینه برای مناطقی هستند که در آنها ولتاژ برق پایداری وجود ندارد. همچنین استفاده از این چراغ ها خطرات افزایش حرارت را مانند لامپ های رشته ای ندارد.

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه  با توجه به سطح نیاز کشور اقدام به فعالیت در زمینه واردات انواع پنلهای الکتریکی از چین و ترخیص پنلهای الکتریکی ال ای دی (LED ) از گمرک برای بازرگانان مختلف نموده است. اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات انواع پنلهای الکتریکی از طریق بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : پنلهای لایت ال ای دی, واردات انواع پنل الکتریکی, واردات انواع پنل لایت ال ای دی, واردات لوازم الکتریکی, پنل LED, بازرگانی فیروزه, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 154 تاريخ : چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 16:38

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات LED و SMD

 لامپ‌های معمولی یا همان لامپ‌های رشته‌ای یکی از مهمترین دلایل افزایش مصرف انرژی در جهان می‌باشند؛ بنابراین بسیاری از کشورها، برنامه چند ساله‌ای را برای جایگزینی مدل‌های دیگر لامپ به جای لامپهای رشته‌ای تدوین کرده‌اند تا شاید بتوانند در دراز مدت استفاده از لامپهای رشتهٔ و به تبع آن حرارت زمین را کاهش داده و کره زمین و ساکنانش را نجات دهند. به همین دلیل استفاده از لامپهای کم مصرف، فلورسنت و... مرسوم شد و برخی کشورها مردم را ملزم به استفاده از این لامپ‌ها کرده‌اند. 

شرکت بازرگانی فیروزه با دارا بودن دفتر تجاری در سه شهر پکن، گوانجو و ایوو قادر به تهیه انواع ال ای دی، اس ام دی، LED, SMD مورد نیاز شما در انواع و طرحهای مختلف می باشد.

ال ای دی نواری، ال ای دی SMD، ال ای دی سامسونگ، ال ای دی ال جی، ال ای دی سونی، ای ال ای دی سامسونگ 5550، ال ای دی نواری قیمت، ال ای دی SMD قیمت، ال ای دی وات بالا، ال ای دی وال واشر، ال ای دی وستل، ال ای دی وایر، ال ای دی وای فای دار، ال ای دی 1وات، واردات ال ای دی از چین، واردات ال ای دی از تایوان، واردات لامپ ال ای دی، وارد کننده ال ای دی، واردات پاور ال ای دی، تعرفه واردات ال ای دی، ماژول ال ای دی، واردکننده قطعات ال ای دی، واردکننده تابلو ال ای دی، ال ای دی دیوار، ال ای دی دارای رسیور ماهواره، ال ای دی دارای رسیور، اس ام دی نواری، اس ام دی خطی، اس ام دی، واردکننده ال ای دی، وارد کننده اس ام دی، اس ام دی نوار قیمت، اس ام دی نور، نور اس ام دی، اس ام دی نواری، مدار اس ام دی، مدارات اس ام دی، قیمت اس ام دی، اس ام دی 5050، اس ام دی5630، اس ام دی3528، اس ام دی چیست؟، اس ام دی متری، اس ام دی پارت، اس ام دی بلوکی، اس ام دی چند رنگ، اس ام دی نواری، واردکننده اس ام دی، SMD خطی، SMDخرید، خرید SMD، خازن SMD، خرید SMDمتری، خرید SMDبلوکی، SMD LED خرید، لامپ SMDخرید، تولید SMD، خط تولید SMD، دستگاه خط تولید SMD، چراغ توکار SMD، پنل توکار SMD، تایل SMD، خرید دستگاه تولید SMD، فروش دستگاه تولید SMD، واردات دستگاه تولید SMD، تجهیزات خط تولید SMD، ترخیص دستگاه تولید SMD، تعرفه گمرکی خط تولید SMD، مدارات SMD، مدار SMD، طراحی مدار SMD، دستگاه طراحی مدار SMD، مونتاژ SMD، تجهیزات SMD، روشنایی SMD، تایل SMD، تابلو SMD، تایوانی SMD، SMD تایوانی، فروش دستگاه SMD، خرید دستگاه SMD، قیمت دستگاه SMD، انواع SMD، پنل SMD، پارت SMD، پرژکتور SMD، قیمت پرژکتور SMD، خرید پرژکتور SMD، پر نور SMD، نحوه لحیم کاری قطعات SMD، فروش لامپ LED، فروشگاه LED، فرابنفش LED، واردات LED، ترخیص LED، گمرک LED، بار هوایی LED، انواع LED، انواع لامپ های LED، فروشگاه LED، تایل SMD بیمارستانی، نور پردازی بیمارستان، نورپردازی بیمارستان در مشهد، تایل نور بیمارستان

 واردات انواع دستگاههای تولید ال ای دی، اس ام دی، LED, SMD، کاری است که در تخصص ماست و شما نیز می توانید به همراه نماینده ایران ما به دفتر بازرگانی فیروزه در چین مراجعه نمایید و از نزدیک انواع مختلف ال ای دی، اس ام دی، LED, SMD را مشاهده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات ال ای دی و اس ام دی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : ال ای دی, اس ام دی, واردات ال ای دی, وارادات اس ام دی, smd, واردات ال ای دی از چین, واردات اس ام دی از چین, واردات دستگاه تولیدکننده ال ای دی, بازرگانی فیروزه, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 17:49

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات ماشین آلات صنعتی از چین (بسته بندی)

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه تجربه درخشان در امر واردات کالا و دفاتر فعال در ایران و چین، اقدام به واردات دستگاه بسته بندی نموده است.

بخشی از خدمات بازرگانی فیروزه در این حوزه به شرح زیر می باشد.

واردات ماشین آلات بسته بندی شیرینگ،استرچ و…

تعرفه گمرکی واردات ماشین آلات صنعتی 

ترخیص انواع ماشین آلات صنعتی و بسته بندی از گمرک

واردات ماشین آلات صنعتی (بسته بندی ،لیبل زن و…)

 

ماشین آلات صنعتی ( بسته بندی ) ،ماشین الات بسته بندی توزین دار،ماشین الات بسته بندی شيرينگ،دستگاههای بسته بندی استرچ،ماشین الات بسته بندی حجمی،دستگاههای پرکن،ماشین آلات دربندی،ماشين آلات لیبل زن،ماشين آلات صنعتي،دستگاه شیرینگ دست دوم،دستگاه شیرینگ دستی،قیمت دستگاه شیرینگ کوچک،دستگاه شرینک پک،ماشین آلات شیرینگ کابینی،قیمت دستگاه شرینک،دستگاه شیرینگ چیست،لیبل شیرینگ،دستگاه بسته بندی استرچ،قیمت دستگاه استرچ پالت،ماشین آلات بسته بندی شیرینگ پک،انواع دستگاه بسته بندی،بسته بندی استرچ،ماشین آلات بسته بندی استرچ،قیمت ماشین الات استرچ پالت،فروش استرچ پالت،ماشین الات پالت پیچ،بسته بندی پالت،واردات ماشین آلات بسته بندی،انواع ماشین آلات بسته بندی،ترخیص انواع ماشین آلات بسته بندی،خرید انواع ماشین الات بسته بندی از چین،خرید ماشین آلات بسته بندی ،انواع ماشین آلات لیبل زن،ماشین الات بسته بندی خارجی،تعرفه گمرکی ماشین آلات صنعتی ،تعرف واردات انواع ماشین بسته بندی،واردات از چین،واردات کالا از چین،قیمت اجناس در چین،قیمت کالاهای چینی،بهترین کالاهای وارداتی از چین،از چین چه وارد کنیم، کالاهای چینی ،ایوو،بازرگانی در چین،تجارت با چین،گمرک،ترخیص کالا ، china،import of china،chin،trad in china، import from china ، تجارت پرسود با چین،مراحل واردات کالا از چین،خرید از چین،بهترین کالا برای واردات از چین،سفارش کالا از چین،واردات از چین با سرمایه کم،پرسودترین کالاهای وارداتی،واردات از چین آموزش،بازرگانی در چین،گمرک ایران،

 

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات ماشین آلات بسته بندی از طریق بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : واردات ماشین آلات صنعتی, واردات ماشین آلات غذایی, واردات ماشین آلات بسته بندی, ماشین آلات بسته بندی, ترخیص ماشین آلات صنعتی, بازرگانی فیروزه, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 17:00

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خریددستگاه ATM(خودپرداز)،واردات و ترخیص دستگاه ATM

نخستین دستگاه خودپرداز خاورمیانه، در ایران بوسیله بانک بیمه بازرگانان و در تهران قرار گرفت. امروزه اغلب دستگاه‌های خود پرداز ایرانی به شبکه شتاب متصل هستند. شبکه شتاب امکان برداشت و مشاهده موجودی را برای  دارندگان کارتهای بانکهای عضو این شبکه از همه خودپردازها فراهم می‌آورد. 

 

دستگاه خودپرداز،شرایط دریافت دستگاه خودپرداز،خرید دستگاه خودپرداز،دستگاه خودپرداز هیوسانگ،دستگاه خودپرداز ncr،فروش نقدی و اقساطی انواع دستگاه خودپرداز، قیمت دستگاه عابر بانک ،دستگاه خودپرداز ATM، دستگاه خود پرداز ncr ،شرایط فروش دستگاه خودپرداز ، تجهیزات عابر بانک ، خرید دستگاه ATM ،درآمد زایی دستگاه خودپرداز ، شرایط واگذاری خود پرداز ، خود پرداز ، atm،دستگاه خود پرداز،دستگاه-خود-پرداز،درامد دستگاه خودپرداز،سود دستگاه خودپرداز،دستگاه خودپردازncr5877،دستگاه خودپرداز ncr5887،دستگاه خودپرداز5886،دستگاه خودپردازدیواری ncr،دستگاه خودپرداز سالنیncr،دستگاه خودپردازmx-5600T، واردات دستگاه خودپرداز ATM،خرید دستگاه خودپرداز،شرایط خرید دستگاه خودپرداز،درآمد دستگاه خودپرداز،کارمزد دستگاهATM،سود دستگاه خودپرداز ،فروش دستگاه خودپرداز دست دوم،فروش دستگاه خودپرداز هیو سانگ،دستگاه خودپرداز ncr،دستگاه خودپرداز چیست،دستگاه خودپرداز نوشابه،دستگاه خودپرداز،اولین دستگاه خودپرداز در ایران،شرایط دریافت دستگاه خودپرداز،دستگاه خودپرداز کارکرده،دستگاه خودپرداز بانک ملت،دستگاه خودپرداز چگونه کار میکند،دستگاه ATM بانک ملت،تاریخچه دستگاه خودپرداز،تفاوت دستگاه خودپرداز و خود دریافت،تعمیر دستگاه خودپرداز،دستگاه خودپرداز اینترنتی،دستگاه خودپرداز به انگلیسی،دستگاه خودپرداز بانک ملی،دستگاه خودپرداز بانک شهر،دستگاه خودپرداز یا ATM،دستگاه خودپرداز سیار،دستگاه خودپرداز سیگماتگاه خودپرداز شخصی،فروش دستگاه خودپرداز بانک شهر،دستگاه خودپرداز بانک شهر،طراحی دستگاه خودپرداز ،دستگاه خودپرداز بانک رفاه،خرید دستگاه خودپرداز راویس،دستگاه خودپردازدست دوم،دستگاه خودپرداز ونیکور،دستگاه خودپرداز ATM،واردات دستگاه خودپرداز از چین،خرید دستگاه ATM،قیمت دستگاه ATM، واردات از چین،واردات کالا از چین،قیمت اجناس در چین،قیمت کالاهای چینی،بهترین کالاهای وارداتی از چین،از چین چه وارد کنیم، کالاهای چینی،چین، پکن،گوانجوو،ایوو،بازرگانی در چین،تجارت با چین،گمرک،ترخیص کالا ،کالاهای چینی،بیشترین کالاهای وارداتی از چین،از چین چه چیزهایی وارد کنیم؟، china،import of china،chin،trad in china، import from china،

 

بازرگانی فیروزه تا به امروز دارای 35 سال سابقه تجربه در امور بازرگانی و خرید، حمل و ترخیص کالا از چین می باشد.

این شرکت از گذشته تا کنون با توجه به سطح نیاز کشور اقدام به فعالیت در زمینه واردات دستگاه خودپرداز و ترخیص آنها از گمرک برای بازرگانان مختلف نموده است. 

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس قادر به کمک به تجار و علاقه مندان به تجارت با چین می باشد. 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : دستگاه ATM, دستگاه خودپرداز NCR, واردات انواع دستگاه خودپرداز, واردات دستگاه خودپرداز از چین, واردات دستگاه ATM از چین, بارزگانی فیروزه, واردات دستگاه NCR, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:41

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 واردات و ترخیص انواع جکوزی و وان

جکوزی در واقع محیط بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژ دادن عضله‌های مختلف بدن  تعبیه شده است.در قسمتهای مختلف دیواره به داخل حوضچه رانده می شود.از جکوزی به منظور رفع خستگی و ماساژ آبی استفاده می‌شود. ماساژ در زیر آب از روش­های درمانی بسیار مؤثر در رفع دردعضلات، مفاصل و استخوان­ها می­باشد. استفاده کنندگان از جکوزی در داخل حوضچه قرار می­گیرند و اعضاء بدن خود را به تناوب در مسیر فواره‌­های زیر آب قرار می­دهند. 

همچنین جکوزی دارای یک یا چند پله یا پاشویه است تا افرادی که از آن استفاده می‌کنند بتوانند بر روی آن بنشینند وعمل ماساژور ماهیچه پا وپشت را در تماس با آب پرفشار همراه با هوا انجام دهند. معمولا از سرامیک و کاشی برای تزیین جکوزی استفاده می‌شود

واردات و ترخیص انواع جکوزی و وان از چین

 

شرکت بازرگانی فیروزه  با توجه به سطح نیاز کشور و پیش رو داشتن فصل گرما اقدام به وارد کردن انواع جکوزی و وان و سایر شیرآلات بهداشتی از چین  و ترخیص انواع جکوزی و وان از گمرک برای بازرگانان مختلف نموده است.

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره واردات وان و جکوزی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : واردات جکوزی, واردات وان, واردات جکوزی از چین, واردات وان و جکوزی از چین, انواع جکوزی, قیمت وان و جکوزی, قیمت جکوزی, ترخیص وان و جکوزی از گمرک, بازرگانی فیروزه, خرید جکوزی, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 203 تاريخ : شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 14:53

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 
واردات انواع لوستر از چین

واردات انواع لوستر از چین ، خرید،حمل ،ترخیص انواع لوستر از چین 

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید،حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

واردات لوستر،لوستر،لوستر چینی،واردات انواع لوستر از چین،لوسترهای کلاسیک،انواع لوستر آشپزخانه،خرید لوستر از چین،لوسترهای وارداتی،چلچراغ و لوستر وارداتی،انواع لامپ و لوستر،واردات انواع لامپ و لوستر،خرید لامپ و لوستر،لوسترهای ال ای دی،قیمت انواع لامپ و لوستر،قیمت لوستر،قیمت انواع لوستر،ترخیص لوستر از گمرک،ترخیص لوستر، لوستر مدرن،لوستر چوبی،لوستر اتاق خواب،لوستر آشپزخانه،لوستر و چراغ خواب،انواع چراغ خواب و لوستر،خرید و واردات انواع لوستر از چین،واردات از چین،واردات کالا از چین،قیمت اجناس در چین،قیمت کالاهای چینی،بهترین کالاهای وارداتی از چین،از چین چه وارد کنیم، کالاهای چینی،چین،بازرگانی در چین،تجارت با چین،گمرک،ترخیص کالا ،کالاهای چینی ، china،import of china،chin،trad in china، import from china، سفارش کالا از چین،واردات پرسود از چین،واردات از چین آموزش،بازرگانی در چین،گمرک ایران

شما می توانید به همراه نماینده ایران ما به دفتر بازرگانی فیروزه در چین مراجعه نمایید و از نزدیک انواع مختلف لوستر و یا بازارهای فروش انواع لوستر و قطعات لوستر و چراغ های خواب آباژور و…  را مشاهده نمایید.

درصورت تمایل به حضور در چین نیروی مترجم و یا همکار از ایران و یا چین در اختیار شما قرار می گیرد.

شما بخش اندکی از مبلغ خرید کالای مورد نظر را در چین یا تایوان می پردازید و مابقی را در زمان تحویل کالا می پردازید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 
شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : لوستر, واردات لوستر,واردات لوستر از چین, خرید لوستر , بازرگانی فیروزه,ترخیص لوستر از گمرک, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 18 خرداد 1396 ساعت: 14:51

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات درب ضدسرقت ، عایق حرارت و صدا

بازرگانی فیروزه با توجه به سطح نیاز کشور اقدام به فعالیت در زمینه واردات درب ضدسرقت ، عایق حرارت و صدا ،خرید حمل و ترخیص درب ضد سرقت و عایق حرارت و صدا از گمرک برای بازرگانان مختلف نموده است.

 
درب ضد سرقت،درب های ضد سرقت، خرید درب ضد سرقت،درب ضد سرقت و عایق حرارت و صدا،درب های عایق صدا و حرارت،درب عایق حرارت و صدا،واردات درب عابق صدا و حرارت ،واردات درب ضدسرقت،واردات دربهای آپارتمانی و اداری ،واردات درب ضدسرقت از چین،خرید درب عایق صدا و حرات از چین،انواع درب ضدسرقت، ویژگی دربهای ضدسرقت ،دربهای عایق صدا و حرارت،دربهای وارداتی،درب خارجی،درب ضدسرقت چوبی،درب های عایق صدا و حرارت چوبی،خرید درب های چوبی،در ضد سرقت،در چوبی عایق حرارت و صدا،تعرفه واردات درب ضد سرقت،ارزش گمرکی درب های ضد سرقت،ترخیص درب ضد سرقت،ترخیص دربهای ضد سرقت و عایق حرارت و صدا،ترخیص درب عایق صدا و حرارت،واردات از چین،واردات کالا از چین،قیمت اجناس در چین،قیمت کالاهای چینی، از چین چه وارد کنیم، کالاهای چینی، بازرگانی در چین،تجارت با چین،گمرک،ترخیص کالا ،کالاهای چینی،بیشترین کالاهای وارداتی از چین، china،import of china،chin،trad in china، import from china، خرید از چین،سفارش کالا از چین،واردات از چین با سرمایه کم،واردات پرسود از چین،بازرگانی در چین،گمرک ایران،
 
بازرگانی فیروزه تا به امروز دارای 35 سال تجربه در امور بازرگانی و خرید، حمل و ترخیص کالا از چین می باشد.

امیدواریم که کارشناسان ما بتوانند پاسخگوی سوالات شما در خصوص صادرات و واردات و ترخیص کالا باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 
شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : درب ضد سرقت, واردات انواع درب های ضد سرقت, درب ضد سرقت عایق حرارت و صدا, بازرگانی فیروزه , ترخیص درب ضد سرقت, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 155 تاريخ : سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 15:24

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات الکتروموتور از چین

موتوری الکتریکی که الکتریسیته را می تواند به حرکتی مکانیکی تبدیل نماید الکتروموتور نام دارد. مبنای کار این موتور به این گونه است که وقتی ماده ای حامل جریان الکتریسیته باشد و تحت تاثیر یک میدان مغناطیسی قرار گیرد نیروی وارد شده بر آن ماده از طرف میدان می باشد.

واردات الکتروموتور (موتورالکتریکی ) از چین ،الکتروموتور،قیمت الکتروموتور،واردات الکتروموتور،دستگاه الکتروموتور،الکتروموتور ضد انفجار،خرید الکتروموتور از چین،واردات الکتروموتور از چین، واردات انواع الکتروموتور ،خرید الکتروموتور ،الکتروموتورهای چینی،ترخیص الکتروموتور ،الکترو موتور وارداتی،ارزش گمرکی الکترو موتور،تعرفه واردات الکتروموتور،خرید از چین الکتروموتور،واردات از چین+الکتروموتور،واردات الکتروموتور توسط بازرگانی فیروزه،عکس الکتروموتور،عکس انواع الکتروموتور، واردات از چین،واردات کالا از چین،قیمت اجناس در چین،قیمت کالاهای چینی،بهترین کالاهای وارداتی از چین،از چین چه وارد کنیم، کالاهای چینی،چین،بازرگانی در چین،تجارت با چین،گمرک،ترخیص کالا ،کالاهای چینی ، china،import of china،chin،trad in china، import from china، سفارش کالا از چین،واردات پرسود از چین،واردات از چین آموزش،بازرگانی در چین،گمرک ایران،

 

 

کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

جهت آشنایی بیشتر با خدمات بازرگانی فیروزه در این زمینه به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : الکتروموتور خارجی, ترخیص الکتروموتور, خرید انواع الکتروموتور, واردات الکتروموتور (موتورالکتریکی ) از چین,بازرگانی فیروزه, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 167 تاريخ : شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 14:12

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 مهمترین شهرهای صنعتی چین

اخیرا نشریه فوربز چین – تحت امتیاز فوربز و به زبان چینی منتشر می شود- اقدام به انتشار اسامی برترین شهرهای چین برای کار و تجارت کرده است.

اطلاعات منتشره بر اساس آخرین آمارهای حوزه تولید و صنعت در کنار تحلیل های مربوط به سطح بازار شکل گرفته است.

 

چنگدو, سیچوان, شهرهای صنعتی چین, فوربز چین, سوژو درجیانگسو, جیانگسو, نینگبو, چجیانگ, پکن, چین, هانگژو, نانجینگ, ووشی, شانگ های,گوانگ دونگ, تجارت در چین,

 

در ادامه مطلب نگاهی به آمار ارائه شده توسط نشریه فوربز چین در رده بندی برترین شهرهای چین برای تجارت و کسب و کار خواهیم داشت.

ادامه مطلب

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : بازرگانی در ایوو, بازرگانی در چین, بازرگانی در شانگهای, بازرگانی در گوانجو, بازرگانی فیروزه, بازرگانی خارجی, واردات کالا از چین, خدمات صادرات واردات, ترخیص کالا , نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 15:51

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

متداول ترین روش های بین المللی حمل محموله های صادراتی و وارداتی

متداول ترین روش های بین المللی حمل محموله های صادراتی و وارداتی

 

حمل محموله های وارداتی و صادراتی به چهار روش زیر انجام می شود.

 گروه E – تحویل کالا در نقطه عزیمت در مبدأ

گروه F – تحویل کالا به خریدار بدون پرداخت کرایه حمل در مبدأ

گروه C – تحویل کالا در مبدأ به خریدار با پرداخت کرایه حمل

گروه D – تحویل کالا در مقصد

برای دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : حمل و نقل بین المللی کالا, روش های بین المللی حمل محموله, روش های حمل کالا, واردات محموله از چین, بازرگانی فیروزه, ترخیص کالا از چین, مراحل واردات کالا از چین, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 155 تاريخ : چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 16:24

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 ترخیص کالا از چین

ترخیص کالا از چین یکی از پر ترافیک ترین نوع  ترخیصات می باشد چرا که چین یکی از کشورهای بزرگ و شاید بزرگترین کشوری می باشد که کالا های صادراتی بالایی دارد به همین دلیل ترخیص کالا از چین نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای جهان دارای رونق خاصی می باشد .

 

در صورتی که نیاز به ترخیص کالا از چین را دارید شرکت بازرگانی ترخیص کالای فیروزه  آماده همکاری با شما جهت ترخیص کالا می باشد 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ترخیص کالا در بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : ترخیص کالا, حمل محمولات از چین, سفارش کالا از چین, نحوه واردات کالا از چین, بازرگانی فیروزه, خدمات صادرات و واردات, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 9 خرداد 1396 ساعت: 13:21

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 
حمل و نقل در چین
چین یکی از گسترده ‌ترین شبکه ‌های قطار و راه‌ آهن جهان را در اختیار دارد. در این شبکه گسترده، قطارهای قدیمی و که با سرعت کمی حرکت می‌کنند در شهرهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. امّا، قطارهای دی کلاس با سرعت ۱۲۴ مایل در ساعت حرکت می‌کنند. همچنین قطارهای فوق مدرن و فوق سریع جی کلاس نیز از دیگر قطاهایی هستند که در شبکه ریلی چین فعالیت دارند و با سرعتی نزدیک به ۲۰۰ مایل در ساعت حرکت می‌کنند.
 
Image result for ‫حمل و نقل در چین‬‎
برای مطالعه این موضوع در ادامه مطلب با ما همراه شوید.
 
شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : شبکه راههای چین, حمل و نقل در چین, حمل بار در چین, واردات کالا, خدمات واردات و صادرات ,ترخیص کالا از چین, گمرک ,بازرگانی خارجی, بازرگانی فیروزه, تجارت پرسود با چین, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 15:59

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

Image result for ‫روش های حمل کالا‬‎

در این مقاله روشهای حمل کالا به اختصار توضیح داده شده است. بسیاری از تاجران تازه کار که خرید خارجی انجام می دهند با روشهای حمل کالا آشنا نیستند  و نمی دانند که اشتباه عنوان کردن روشهای حمل کالا چه عواقبی  برای آنها به همراه دارد.

به همین جهت در این مقاله بر آن شدیم تا روشهای حمل کالا به شکل مرسوم و متداول را چه در قالب صادرات و چه در قالب واردات به اختصار توضیح دهیم.

برای مطالعه این مقاله به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : حمل و نقل کالا, روش های ترخیص کالا, حمل و نقل بین المللی, بازرگانی خارجی, روش های ترخیص کالا از چین ,بازرگانی فیروزه, خدمات واردات و صادرات, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 171 تاريخ : يکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 17:01

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

هزینه حمل کانتینر از چین به ایران، هزینه حمل و نقل کالا از چین به ایران، هزینه حمل دریایی از چین، هزینه حمل بار با کشتی از چین به ایران، حمل هوایی بار از چین به ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی و حمل بار از چین به ایران،حمل و نقل کالا،حمل کالا از گمرک،حمل و ترخیص کالا از گمرک،واردات از چین،واردات کالا از چین،قیمت اجناس در چین،قیمت کالاهای چینی،بهترین کالاهای وارداتی از چین،از چین چه وارد کنیم، کالاهای چینی،چین،پکن،گوانجوو،ایوو،بازرگانی در چین،تجارت با چین،گمرک،ترخیص کالا ،کالاهای چینی،بیشترین کالاهای وارداتی از چین،از چین چه چیزهایی وارد کنیم؟، china،import of china،chin،trad in china، import from china،

همیشه از یکی از دغدغه های شرکتهای کارگو و شرکتهایی که به بازرگان و تجار در امر بازرگانی خارجی سرویس می دهند، حمل بار تاجران و انتخاب شرکت کشتیرانی بوده است. به اختصار در این مقاله و مقالاتی دیگر سعی کرده ایم به معرفی کشتیرانی جمهوری اسلامی و حمل بار از چین به ایران و معرفی تعدادی از نمایندگی های کشتیرانی جمهوری اسلامی در مارکت هایی که تجار و شرکت های کارگو ایرانی در آن مشغول فعالیت هستند، بپردازیم.

برای مطالعه این مقاله در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : حمل کالا با کشتی, حمل هوایی بار از چین به ایران, هزینه حمل دریایی از چین, هزینه حمل کانتینر از چین به ایران, کشتیرانی جمهوری اسلامی, هزینه حمل بار با کشتی از چین به ایران, هزینه حمل و نقل کالا از چین به ایران, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 152 تاريخ : شنبه 6 خرداد 1396 ساعت: 16:59